گاه نوشتهای من

به عنوان یک مادر

گاه نوشتهای من

به عنوان یک مادر

آخرین مطالب
آخرین نظرات

رگ و ریشه!

شنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۳:۰۳ ق.ظ
از وقتی فهمیدم که اجداد ما روس هم بودند حتی! خیلی دلم می خواست زبان روسی یاد بگیرم و برم اونجا رو ببینم! شاید به این دلیل که من آومیم که خیلی به رگ و ریشه افراد اهمیت میدم!
خب عربی رو تا حد قابل قبولی بلد بودم! و ترکی هم تا حد بخور نمیری یاد گرفتم! اما روسی هنوز برام جالب و دست نیافتنی به حساب میاد...
الان داشتم نقشه جهان رو می دیدم و دلم می خواست همه جا رو ببینم... بیگانگی من با جغرافی ازونجایی نشات می گیره که تو دبیرستان 40 تا سوال می دادند بهمون برای امتحان و وقت اون ساعات رو اختصاص می دادند به ریاضی و فیزیک! تازه الان دیدم که همسایه های کشورمون کیان! و بقیه کشورها کجاند! و این روسیه لامصب چه بزرگه!!!!! و با دیدن ژاپن و کره خییییلیییی تعجب کردم و از موقعیت استامبول خیلی خوشم اومد!!!!
در این قسمت از عمرم و الان به شدت علاقه مندم به جغرافیا! به تاریخ! به ژنتیک... به ریاضی... به خیلی چیزای دیگه! نمی دونم چرا یهو به همه چی علاقه مند شدم!!!! هی دوست دادم بخونم و بخونم! قبلا دوست داشتم چیزایی که دوست دارم رو بخونم! اما الان دوست دادم همه چی بخونم حتی اگه دوسشون نداشته باشم...
با وجود زینب اون هم تو این سن کم! و تصمیم خونواده کوچک ما برای خواهر برادرهای اون، و تصمیم قطعیم برای اختصاص وقت شخصی خودم به فرزند و نه گذاشتن اون اینور و اونور تا سن مشخصی! قاعدتا یاد گرفتن این زبان با این شیوه که تو کلاس شرکت کنم، تا چندین سال عقب میوفته! 
اما از طرفی هم من ترکی رو از رو یه فیلم خودشم با زیرنویس عربی یاد گرفتم و برای همین اعتماد به نفسم رفته بالا :))))
حالا نمی دونم می تونم یا نه!



+ نمی دونم بچه های ما چطور این فامیل تو در تو و رنگارنگ فرهنگی رو درک خواهند کرد...
بامزه میشه! نه؟؟؟
:))))))
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۲/۰۸
  • ۳۱۲ نمایش
  • . . . .

نظرات (۲)

سلام
اره بابا میتونی
پاسخ:
سلام
💪💪💪💪
  • مردی بنام شقایق ...
  • اوه اوه

    روسی سخته ها

    انگلیسی بهتره خدایی
    هم راحت تره هم همه جا مورد استفاده اس

    یکی از رفقای ما رف یاد گرفت مترجم شد ولی باباش دراومد خدایی
    پاسخ:
    سلام.
    من به چشم تفنن بهش نگاه می کنم صرفا!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی