گاه نوشتهای من

به عنوان یک مادر

گاه نوشتهای من

به عنوان یک مادر

آخرین مطالب
آخرین نظرات

خواب جالبم

دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۳:۱۴ ق.ظ

اوایل بارداریم بودم و تصمیم داشتم جلسات مشاوره برم در خصوص تربیت بچه!

 که یه شب خواب دیدم تو یه کلاسیم با حضور مشاورم که می رفتم پیشش هی.

کلاس در خصوص نحوه کاشت دونه آفتابگردون بود و مشاورم داشت توضیح می داد که دونه رو می کارید روغن می ریزید پاش آب می دید بهش و کل مواد مغذی موجود در دونه رو نام می برد و می گفت شما اگه بخواید گیاه کاملی داشته باشید باید بهش اینا رو بدید که بعدا بتونید استخراج کنید و باید بهش بدید تا داشته باشه! بقیه افراد یادداشت می کردند.

منم یه گوشه وایساده بودم می گفتم چرا داره انقدر چرت و پرت میگه؟ هر یه دونه همه اینا رو تو خودش داره! ما فقط باید محیط رو فراهم کنیم و بهش آب بدیم! 

از اون به بعد خیالم درباره تربیت زینب آسوده شد! هر آدمی یه ذاتی داره... ما هم فقط محیط و آب! 


خیالم راحت شد به این معنی که استرس نداشتم دیگه! ولی دلیل نمیشه که در این مورد نخونم و نشنوم از صاحب نظرها... والا



  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۲/۱۰
  • ۲۶۷ نمایش
  • . . . .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی