گاه نوشتهای من

به عنوان یک مادر

گاه نوشتهای من

به عنوان یک مادر

آخرین مطالب
آخرین نظرات

فکر یهویی!

پنجشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۷، ۰۳:۴۷ ق.ظ

یه ربع به 4 صبه و مشغول رسیدگی به خودمم.

وسط کتاب خوندن یهو یه فکری به ذهنم میاد که دوسش دارم انقدی که دلم می خواد به همه اعلامش کنم!

من فکر می کنم قشری از جامعه، بیشتر از اینکه با محتوای یه سری مفاهیم تابو شده مثل فمینیسم مشکل داشته باشند،

با اسمش مشکل دارند!!!

یعنی اگر همون مفاهیم اسلامیزه شده رو البته، بریزی در عنوان "ظلم ستیزی" دفاع هم می کنند ازش حتی!

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۷/۱۱/۱۱
  • ۲۰۸ نمایش
  • . . . .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی